I wish I was on top of the world

Haha. Hej. Jag betalar dyra pengar om någon kan ge mig tillbaka min fina tillvaro. Tänkte inte blogga, satt med Skriv inlägg rutan uppe i en kvart, loggade ut, lyssnade på en fet låt, loggade in igen och här är jag. Något är allvarligt fel. jag har aldrig varit så här förvirrad.
 
Tror min familj håller på att bli sjuka. Här om natten sov jag 12 timmar och fick släpa mig upp på morgon. Och så vidare och så vidare.
 
Jag vill ta körkort nuuuu. Har visserligen uppskrivning och uppkörning om typ 2 veckor. fuck fuck fuck. Om jag inte klarar detta. Då går jag sönderrr. 
 
Jag har precis gjort största musikaliska upptäckten på länge. Älskar sådant, ska nog lyssna hela natten. Fast jobbar imorgon med. äsch.
 
Tumblr_me109q9t2r1qaptujo1_500_large
Bandet heter Imagine dragons. Goshhhh.
 
Hoppas allt är fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0