hey baby.

Hej. Denna sovmorgon var himmelriket. Vaknade några gånger men vände bara på mig och somnade igen. Inte en enda mardröm. Bara sova. I min enooorma säng, med två täcken och en filt. Sova.♡
 
Dem spelar Ellie Goulding på radion. åååh. Om någon bryr sig.
 
Här är jag och Alice i underlandet (gone mad) förra lördagen.
 
Pratade med vårdcentralen idag. ska dit på torsdag. åååh, gillar inte att gå till doktorn. Men sköterskan sa att det var dags att gå, speciellt när man inte kan äta varm mat. jag vill mest veta vad som är fel med mig.
 
Idag kommer SPH och Tuvisss hit och kollar på Breaking dawn part 1. Jag har inte sett den haha...
Hoppas allt är fint med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0