Här kommer natten

alltså dör. Har aldrig tid att blogga. Jag vet inte var allt utrymme är. inser i vissa stunder att jag är instängd. Var till tandläkaren igår och dem pratade om att nu när jag snart blir nitton så ska jag börja betala. Jag har vetat det hela mitt liv, men det har alltid varit så långt tills jag blir nitton. Och nu är det mindre än en månad kvar. Så läskigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 
 
I måndags tog engelskan slut. Det var ganska jobbigt, har haft så himla roligt.
 
Igår fikade jag en stund med Tuva innan baletten började. Det blir bara svårare och svårare, men jag är alltid så himla lycklig efter en balettlekion. Älskar det.
 
Idag ska jag övningsköra och sen träffa Elin, den himla fina. Vi ska typ snacka skit. Som vanligt, och diskutera lucia.
 
Tumblr_md0zhzjeg41r70ozfo1_500_large
Det är typ myrsteg kvar tills The Hobbit premiären. Så ofattbart, jag och SPH som väntat i ljusår känns det som. ÄNTLIGEN.
 
Hoppas ni har det fint.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0