Don't bring me down

Sitter här och dricker vin och lyssnar på musik i min ensamhet. Min familj sover. Kvällsjobbet gick bra, bäbisar fanns så det räckte och blev över. Mamma som egentligen skulle vänta i fikarummet och plugga gick fram och tillbaka mellan raderna och såg på bäbisarna. Ibland utbrast hon AMANDA NU KOMMER DET EN TILL. haha söt.
 
Sista Twilight filmen var bättre än vad jag förväntat mig. Tuva och jag hann med en hel del innan filmen.
Vi bestämde oss för att promenera en sväng innan lunch. Vi gick till stadsparken.
Tuvisssh lekte lite.
Vi träffade på kompisar.
Vi såga finaste lilla stugan, sedan kollade vi på kartan.
Vi gick i gränderna och hittade fåglar i blomlådorna.
Vi hittade en fin lada med halmtak som man fick gå in i, och där fanns gamla fina saker.
Efter promenade gick vi och åt sushi.
 
Nu är mina ögon vintunga. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0