With my innocent hand on my heart


Är som porslin igen. Porcelain, japp. Tränar inför studenten, det är så mycket skrammel hit och dit. Och kråksparkar kan vara bland det finaste men jag är så usel på att skapa mina egna. Sorgligt nog. Vill ju så gärna se ut såhär:
Tumblr_m4kg1s0uz01rn4hkjo1_500_large
Lana Del Rey-kråkisar. Dåndimpen.

Just nu lyssnar jag på Morrissey. Merde. Varför kunde inte jag vara 50+ och bli Mrs Morrissey? Because freedom is wasted on me. See how your rules spoil the game. Lyssna på I've changed my plea to guilty. För att den får mig att känna en konstig slags frihet. Även om han sjunger om att alla har någon förutom han. Men melankoli är en annan slags kärlek, då och då åtminstone.

Varför är min hjärna smörj?

Tumblr_m4ajjr5diz1r2ur06o1_500_large
Bara för att liksom. Kom förresten på såhär i efterhand att han bor i Rom. Vänligen likvidera mig.

Nu ska jag stå ut, kanske plugga lite mer gris. Hoppas ni står ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0