Little talks


Igår åkte jag och min familj till en sjö, där satt jag på en sten och läste om hur man ger sprutor till gris (så jag kanske klarar provet på onsdag) ända till min axel var bränd och glasögonen lämnat fina märken på näsan. Låt det alltid vara så fint.

Idag ska jag till farmor så pappa kan fira henne. Grishelgen gick förresten mycket bra, förutom att jag blev av med min biten-av-sugga-oskuld. Hon blev lite kärring och högg mitt ynkliga ben, men jag förlät henne. Jag stod antagligen i hennes väg.

Och om någon missat så vann Loreen ESC igår. Jag blir väldigt stolt över henne och lite stolt över att vara svensk. Tänkte lyssna på p4:s livesändning och halvsova men vaknade halv ett på natten av att de skrek rakt ut i radion. Underbart härligt! Man vet aldrig när det händer igen, kanske får vi vänta 13 år till.

Hoppas allt är fint med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0