It so hard to say it to you out loud

Hej! Har nyss varit på körlektion och levt farligt. Nu dricker jag kaffe och får livskraften åter. I två nätter i rad nu har jag sovit inne hos syster min. ANLEDNINGEN är att hon och mamma övertalat mig om att se dessa:
Tumblr_m4xcka0lxh1r77nz0o1_500_largeTumblr_lwi5how1af1r468oco1_500_largeTumblr_lvlevodwym1qmxegzo1_500_large
Saw. Förstår inte hur jag kunnat gå med på detta, såg tvåan i förrgår och tyckte väl att den var äcklig. Sen såg vi trean igår. Satt med en kräkklump i halsen genom hela filmen. Den var ungefär tusen gånger värre. Och fortfarande ska vi se fyran. Det måste vara något med farbrorn alltså, samtidigt som han är vidrig så gillar man honom på ett konstigt vänster. Blir bara förvirrad.

Men jag och sara kurerade oss med Crazy, stupid love. Med Ryan Gosling, eller Gosig som vi brukar säga. För han är fin.
Tumblr_m563x0mll51rw4o5lo1_500_large
Så ja. Se Saw om ni känner för skräckblandad förtjusing med en släng kräkkänslor. Och CSL om ni gillar Gosig och amerikanska filmer. Jag gör det, ibland. Lite kul var ju att jag och S la märke till att en av skådespelarna var lik någon i Top model. Och dra på trissor, det var ju Analeigh Tipton. 08analeigh_large
Koolt.

För övrigt hade jag och Sara målerifirma i köket igår. Hon målade fönster och jag min pinnstol. Grundfärgen har torkat över natten så snart ska jag måla på vanlig färg. Så fint med lov ibland, man hinner med mer sådant man vill göra. Fler sådana dagar!


Sneak peak på grundmålningen.

Galet långt inlägg. Hoppas allt är fint med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0