Million faces in a crowd

Förlåt, har varit så frånvarande. De senaste dagarna har varit speciella, har jobbat gris fem dagar och haft ont i halsen varje dag. Inte att rekommendera, men nu har jag ledigt i tre dagar i alla fall. I onsdags efter jobbet frågade Monica om jag ville följa med hennes familj ut på sjön en sväng. Mådde så dåligt då, men tackade ja ändå. Jag ångrade mig verkligen inte, önskade att det aldrig skulle ta slut. Det kändes som take me anywhere, I don't care, I don't care, I don't care. På torsdagen trodde jag att jag skulle förlora min syster. Min paddfis körde sin moped och krockade med en vänstersvängande bil, hon fick sig en flygtur men hade himla tur. Idag har hon till och med jobbat!  Är så glad över det.
 
Jag och min mobil jobbar på, är fortfarade ovan men kommer nog över det till slut!. Skaffade instagram här om dagen. Helt sjukt.
 
Hoppas allt är bra med er! Adjö!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

you are lovely!

2012-07-30 @ 20:55:54
Postat av: ståhliss

vad heter du på instagram? :)

2012-07-31 @ 10:54:48
Postat av: amanda

Elin, you are lovely!!!
J. Sthål: hippodame :D

2012-07-31 @ 13:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0