Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Jag och min familj spelade kubb igår kväll.
Födelsedagsbarnet var glad.
Jag drack vin med smultron i. Det finns nästan inget finare än egna smultron.
Sedan kom Mummo, Ukki och Kai och det blev dags för tårta.
Efter att alla åkt hem dansade jag och Sara en sväng på gräsmattan. Innan jag gick in hälsade jag på hästarna som går alldeles bakom vårt växthus. Allt var magiskt, inte ett mänskligt ljud hördes, bara hästarnas frustanden och bäckens porlande borta vid skogsbrynet. Var så löjligt lycklig över att få bo på landet.
 
Började läsa om Överenskommelser igår, men är i dödligt desperat behov av en ny bok. Imorgon ska jag och SPH till staden, kanske kan bota mig själv där. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0