hej fina värld

Klockan fem på morgonen skulle man gå upp jämt. Känns onödigt att sova bort finaste timmarna på dygnet, fast sen är man ju så förjordat trött.
 
Karin på jobbet ringde igår och frågade var jag var någonstans klockan åtta på morgon. Hon hade tappat bort schemat och trodde jag skulle börja igår. Idag när jag kom hade hon med sig en plåster-på-såren-paj för att hon ringt och väckt mig. Himla snällt!
 
Ska äta vattenmelon nu. Snart kommer min familj hem, och imorgon ska jag jobba igen.
 
Måste bara visa det här, som skedde alldeles nyss på FB mellan mummo och mig.
Hoppa upp och sätt er på att jag blev förvånad när hon gjorde ett hjärta, och sedan alla möjliga figurer. Den mummo jag känner kan iinte ens göra det på sin mobil. FINA MUMMO
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0