Jag är inte bitter


Fiffi med sin dator

Och hennes säng i övernattningsrummet (?) som för övrigt var det äckligaste på länge. Tror dem städade där senast aldrig. Älskar min skola, speciellt när det visade sig att täcken fattades och att vi förväntades ta med oss det själva. Men man ska inte vara bitter, de glömde bara att informera att saker och ting ändrats en smula sen vi hade ladugårdstjänst sist.

Idag ska jag i alla fall försöka plugga, plocka tvätt och göra mitt bästa att inte dricka för mycket kaffe. Mamma (som förövrigt förbjuder mig att spela musik pga att hon ska plugga, SÅ tragiskt!) vill ringa vårdcentralen för min mage. Blir tokig på den, dog igår tack vare den. Ska till ELIN också, det blir fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0