Oviktigt

Tumblr_lyo8jjhvml1qzh7tdo1_500_largeTumblr_lybac7gj7y1qia3xzo1_500_largeAaron-johnson-cute-guy-indie-favim.com-277561_large
Tumblr_lyhi4rcwe91qejp1lo1_500_large
Tumblr_lyh7oa7nrh1qaqxwpo1_500_large
När jag får långt hår ska jag tvinga Sophia att fläta ihop sitt hår med mitt och Aaron Johnson är för snygg för att finnas och jag vill gå omkring i skogen med långklänning och blommor i håret och Lana Del Rey är asball och när jag ser er blir jag påmind om min egna svaghet. klicka på bilden för källa.

Ska plocka tvätt, duscha och kanske läsa, klippa i tidningar eller brodera. Fast egentligen behöver jag plugga. Imorgon slutar jag lunch, jag och SPH ska till Myrorna och bli av med pengar!
Ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0