Open up a beer and you say get over here

Ett klassiskt misstag. Lärare sa att vi kunde åka hem och läsa inför provet imorgon, och jag har parkerat framför en skärm här hemma. Miserabelt! Men ska läsa lite, jag lovar. Dagen har varit bra, allt från Påven på religionen till kastrationstänger på djursjukvården. Otroligt händelserikt!


Fiffi försöker se ut som om hon hemmahör i ett harem eller har skägg. Minns inte vilket. Önskar dock att hon skonar mitt liv efter denna bild, tycker faktiskt den är exeptionellt fabulös.

Och mitt hår fick kulör igår. Trodde katastrofen var ett faktum när allt såg ut som morot, men i efterhand kunde det inte bli bättre. Det är rött. RÖTT. Älskade.





Må det bestå i evighet eller brinna. Typ! Ser ut som en höna.

Glömde säga (skriva) hej i början igen. Men, hej och hej då!


Kommentarer
Postat av: sara

sv: ömöm, snyggo? själv då?

2012-01-12 @ 17:14:37
URL: http://sarathemagnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0