Jag letar efter mina tankar, ber dem att aldrig försvinna

Patetiska jag, hur hände det att jag ens sitter här? Har prov i morgon i samhällskunskap men det är så trevligare att sitta här och stirra just nu. Efter att ha tappat modet i går kväll satte jag mig i sängen och skrev upp saker jag tyckte var fint. Det blev allt från morfars körsbärssylt till urtvättade sommarklänningar. Och att jag och SPH ska till Italien i april. JAHEHUHA känns det som ungefär.

Tumblr_lwvr7ngzpw1qcm6q5o1_500_large

Ai2j_large

5063928512_16480b987f_z_large
weheartit.com
Vi ska strosa på gatorna, i parkerna och leva. Typ. Finaste som finns nästan!

Ögonbild, bara sådär. Sitter för övrigt och snorar och mår lite sådär. Men det kunde ha varit värre. Nu måste jag plugga. Du har inga andra alternativ Amanda. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0