Today is your birthday

Idag fyller jag 19 år! Fick paket i morse av min familj och sen kollade vi på julkalendern. Jag älskar att fylla i december. Idag har jag balett men efter den ska vi fika regnbågstårta, dåndimpen!
 
Ger mig själv den här låten. Den är galennnn.
 
I söndags hade jag och Tuva vinkväll.
Vi stängde in oss på mitt rum med en bag in box, åt upp en hel mögelost, pratade viktiga saker, pluggade körkort, visade varandra balett och taekwondo övningar. Vid tre somnade vi, och sedan kollade vi på American horror story mest hela dagen.
Jag åt salta katter också.
Efter julkalendern läste jag HP en stund. Födelsedagslyx.
 
Hoppas ni har det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Ellin

Idag fyller du är :D

A - aningen galen, Me like :D
M - Min underbara vän!
A - alltid något bus på gång :)
N - någon jag träffar för sällan :(
D - den bästa Amanda som finns!
A - alldeles för många A:n i sitt namn ;)

Hoppas att din dag blir lika toppen som du är! :D

Svar: haha aw!!! <3
Amanda

2012-12-04 @ 11:05:59
Postat av: Tuva

Underbara kväll! Vill ha en ny sådan nästa år! <3

2012-12-28 @ 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0