The pieces of my heart in a cardboard box/MEEERDE




x jag mår inte bra av att bo själv för länge,imorgon kommer janssons hem igen. Dying for it.
x har varit frånvarande de senaste dagarna. Både på bloggen och i knoppen som ska föreställa min hjärna. Vaknade i Italien och hade svullna lymfkörtlar i armhålan och infektionen (eller vad det nu är) har härjat fritt denna vecka. Åkte hem från praktiken i onsdags när jag insåg att jag knappt förstod vad jag höll på med och nu har jag missat resten av praktikveckan. Åh!
x Broderiet har varit min bästa vän under denna vecka i ett stort tom hus. Tillsammans med P3, och bullarna i frysen
x Nu ska jag slänga mig i soffan med alldeles för många katter för att inte förgås av ensamhet, och med broderiet förstås. (FÖRRESTEN gjorde klart flaggan idag, i mönstret är flaggan svensk. Men jag struntade en gnutta i det, som det syns på bilden!)

Buona sera! (saknar Italien till fördärv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0