Mina tankar liknar mest ingenting

Har packat klart. (och förgås av inre galenskap och orealistiska halter eufori samtidigt som solen sjuker och väckarklockan står på 04.00)




All hast-bilder på min packningsprocess som var från vettet. Minns knappt vad jag har med mig. Körde mest på tar den, tar den, tar den. Kan ju få bli en kul överraskning när mitt fantastiska arsle befinner sig i Italien helt enkelt. Åh, kan inte sitta still. Skälver i mina blommiga pyjamas byxor. Får inte gå sönder av reslycka. Ikväll ska jag äta mat med min familj och krama om dem, katterna och hundarna ordentligt. Det jobbiga med att åka bort.

Detta är förresten mitt hår.

Det är lite av det här och det där. Blir nog ljusare i kväll! Gah, kan inte skriva något vettigt. Detta blir mitt sista inlägg innan Italien, det som jag snackat om konstant i typ 70 dagar. Och nu är det här, dåndimpen.

HA DET BÄST. det ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0