We are the energy that floods the memories

Jag blir så trött. En liten röd sladd håller upp hela familjen Janssons behov av internet. En liten, oumbärlig sladd. Inte konstigt det blir kaos. Blir arg på åskan som jag annars älskar. Varför tog han internet ifrån oss? Fast det är läskigt att inse hur för givet man tar internet egentligen. Som en extra liten familjemedlem som lämnar ett enormt tomrum efter sig. Helt sjukt!

Imorgon är det marknad och troligtvis den stressigaste dagen på APU:n har jag fått berättat för mig. Kan bli en bra avslutning! Senare kanske jag drar mig ut på en promenix och sen ska jag läsa. Hanteringen av odöda tog tragiskt nog slut för några dagar sedan så jag hoppade orädd på Låt den rätte komma in. Förövrigt går PA i stöpet. Käpprätt åt H och så vidare.

314469_2152752736789_1185527987_32223222_146962922_n_large
weheartit.com
Åh ser underbart ut! Skulle nästan kunna dö för rött hår som aldrig blev oranget. Och för att löven skulle vara röda och morgonluften frostig och frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0