Slogs av längtan

Tumblr_li9y13btmt1qfiblso1_1280_large

1312843958641699_large

109076917_ew9jbhns_c_large

Tumblr_lr99c7smfq1qewecwo1_500_large
weheartit.com
dödsmysigt.

Idag var det sorgligt. Praktikdagen gick mot sitt tragiska slut och med tungt hjärta gick jag därifrån för sista gången. Som praktikant alltså. När Elin sa att skolan tog hennes kompis ifrån henne blev jag ännu mer ledsen. Blä. Måste dit snart igen.

Nu, otroligtvis, har jag klarat mig igenom tre veckor utan sovmorgon. Imorgon blir det andra melodier. Ska sova tills jag inte orkar längre och sedan lite till på det. Efter det ska jag överväga att gå upp. Åh det ska bli så fint! Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0