I Can See Straight Through You

Så jag älskar att viga mitt liv åt skola. Så allvarligt kanske det inte är, men nu på eftermiddagen sprack ju hela världen upp i finaste solsken och just denna eftermiddag hade jag planerat åt plugg. Är klar med det mesta i princip. Funderar på att gå ut, men måste hänga tvätt och så vidare och så vidare. Åh.
Igår åkte Mummo, Ukki och Kai till Finland. Utan mig. Antar att de redan är framme vid stugan, sjön och allt det där. Allt det där som jag saknar till fördärv. Förövrigt funderar jag på att skriva på PA nu när allt går så bra men samtidigt inte. Åh, dumma förvirrade hjärna. Hoppas allt är bra!


Lyckligaste. Någonsin nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0