I cut your little heart out. 'cause you make me cry

Idag spenderar jag Måndag hemma. Känns ganska bra, förutom att min hals är sur. Hoppas den är på humör imorgon. Skulle behöva skriva PA, blir så stressad ibland så jag tror jag går sönder. Har inte hunnit med så mycket såhär på morgon, förutom frukost över levande ljus med mamma och Adam, pussa på kattöron och kolla på LIDA. Av någon väldigt konstig anledning får jag julkänslor av den, och det har liksom blivit tradition att kolla på den på hösten. Snart ska jag kolla på annan film som fyller mig med jul. Så otroligt fint.

Hjälp. Vad många det var här igår. Det ger mig hjärtklappning, gulligt.


Igår såg jag såhär konstig och sned ut när vi skulle på auktion och bilen krånglade. Kanske inte lika charmigt. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0