Och allt rusar som stormar inom det som kallas min själ


weheartit.com
Vill ha rött hår så mycket att jag vill gråta men när jag har rött hår så blir det som förlorat och då gråter jag ändå.

Idag for jag till Linde efter skolan och mötte några tösar som ska vara med i Luciatåget. Det är väldigt spännande faktiskt, samtidigt som jag fortfarande har svårigheter med att förstå. Vad jag egentligen ska göra. SJUNGA
Ska plocka tvätt, och sen ska jag skriva PA, brodera och lyssna på musik. Älskar musik.
Har ändrat språk i mobilen så nu är allt på finska. Låtsas lite, och de flesta frågar samma sak. Varför? Vet inte riktigt svaret.
Vill ha rött hår. Blir ond på Gud. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0