Min bleka bild på skönhet

Lever inte. Sov sådär lustigt inatt som man gör när man är förkyld, och man vaknar och är övertygad om att man är död. Men min dröm var så kul. Ville inte vakna, men när jag väl gjorde det trodde jag klockan var åtta för jag var så in i bomben trött. Men klockan var halv elva. Sjukligt ovanligt att jag sover så länge. Strong som jag är så pallrade jag mig upp och har tillbringat söndag med att baka lussisar, fika upp några med mor,far, mummo och ukki och sen pluggade jag. Har alltså haft fullt upp med min egna överlevnad. Imorgon är det skola och jag hoppas att jag slipper vakna och tro att jag är död.

OM EN VECKA ÄR JAG ARTON. Miserabelt.

Älskar bilder på fina saker. Fina bilder alltså.♥

Tumblr_lodzvpkkoa1qepi2wo1_500_large
Frihet♥
Tumblr_lv6f4bpus31qej5qzo1_500_large
Fint hår♥
6334906335_1492d45168_z_large
Paris♥
Tumblr_lv4s3chwrm1qk3hj1o1_500_large
Vackra djur♥
Tumblr_lreqqeel0t1qap55ao1_1280_large
Morrissey var sådär lagom kramgo en gång i tiden. Älskar honom.♥

Ska skutta i säng nu, och läsa JANE EYRE. Woho! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0