And I shall bleed inwardly

Idag har jag pratat massa engelska, med en australiensk tjej. Det var så himla kul, vill aldrig sluta prata engelska. Är dödstrött efter att ha skrivit PA i två timmar, men ikväll ska vi kanske dricka glögg och äta tacos. Imorgon är det Öppet Hus på kvinnersta och jag och SPH ska greppa en kalv i kalvparaden. Ber om välfärd! Efter det spektaklet ska jag och karamellerna (varenda en av dem!) in till stan och fika. Jag och SPH kommer lukta så himla underbart... Men på kvällen ska i alla fall hon och jag på Jane Eyre. Dör, måste se den. SEN på söndag är jag ledig vilket innebär plugg. Ljuger om jag säger att jag älskar skolan just nu. För det gör jag inte.

October-10-2011-19-13-14-3044437249vvfy0phc_large
Åh fin!
Tumblr_luccj8yq2q1r4pnvto1_500_large
JANE

bilder; weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0