The fabric of your flesh, pure as a wedding dress

Min otroliga bloggtorka och inspirationstorka kan bero på att min design var så otroligt dålig. Den nya är inte mycket bättre. Men lite i alla fall. Ska se om jag kan hitta på någon nödlösning åt headern, men i nuläget får det räcka med mitt extraordinära namn i underbar elvish typsnitt-shit.

Idag var jag med AB på agilitytävling i Askersund. Jag agerade hennes högra hand, och det var trevligt! Förövrigt rullar allt på, det är hiskligt varmt, Ruths bebes växer både på längden och på bredden (de har öppnat ögonen!) och jag kom på för några dagar sedan att för ett år sedan så var jag fantastiskt lycklig och jag blev nog en bättre Amanda den dagen. Det bästa är att känslan hänger kvar än. Snart ska jag hänga tvätt och imorgon är det den näst sista dagen i tvåan.


Fina Florence. Det kändes som om det var länge sen hon syntes här. Hon är typ bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0