Things in my explosive head





“Never go on trips with anyone you do not love.” 
- Ernest Hemingway

Tumblr_lm7vgupqk61qckuqro1_1280_large

Tumblr_lnvzenobcg1qb26yko1_500_large

Tumblr_lmhajvcinl1qeox9yo1_500_large

freckles on your knees.

Låg jag vaken om natten och tänkte ingenting, andades,
kände jag dig, dig. Du var runtomkring.

Jag vill gärna stå på gatan här och frysa för att se två fönster på
en gavel lysa. Den som bor där inne är mig mycket kär.
Jag blir sjuk i hjärtat, när det lyser där. Jag vill gå till hörnet,
jag vill långsamt vända, så att jag får se dig skymta fram kanhända.
Att du är så nära... Varför står jag här? Jag blir sjuk
i hjärtat, när det lyser där

Karin Boye Tillägnan

Sitter och tänker på lustiga angelägenheter. Vill dansa, resa,
ligga i gräset och allt sånt där. Vill ha närhet, en egen Rhett Butler
fina ben och fräknar. Så angeläget.

Idag svettades jag sönder på jobbet, bad bebisgrisar om att inte dö,
svettades mer. För varmt just nu, i alla fall för att jobba. Längar tills
söndag, min första lediga dag efter finland. Jag ska ha picknick med
SPH och då fanders ska det vara fint väder!

bilderna ; la douleur exquise, weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0