Inte så kortfattad årsresumé

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag det gjorde jag. Har du några nyårslöften? Ja, jag ska spara alla mina pengar. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet! Vilka länder besökte du? Jag var i Thailand i två veckor och i Finland en ynka dag, bästa Finland. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj, 3 januari, 4 december och 11 december. Och 11 maj. Vad var din största framgång 2010? Framgång? Kanske att jag börjat förstå mig själv, jag har hittat vad som är bra för mig och vågat stå för det. Mycket viktigt enligt mig. Plus att jag hoppade av NV, jag trodde jag skulle dö när jag berättade det för mamma. Men jag visste innerst inne att det jag gjorde var rätt för mig. Största misstaget? Det finns saker jag ångrar, men inget jag går och ältar över. Bästa köpet? Med risk för nördvarning, mina sagan om ringen-filmer och böcker. Dem räddar jag om det börjar brinna. Vad spenderade du mest pengar på? Kultur, som filmer, böcker och musik. Gjorde någonting dig riktigt glad? Thailand-resan var otroligt glädjande, och sen gör sophia mig glad varje dag i skolan. Förstår inte vad det är med människan, allt hon gör blir kul. Eller så är det bara det att jag trivs så förbaskat bra i hennes sällskap. Idol i Karlstad var också jätte kul! Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? All along the watchtower med Jimi Hendrix. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart gladare! Ska inte klaga på 2009 men jag vill inte för något i världen tillbaka. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer i Finland, och träffat mer människor. Favoritprogram på TV: Top model, I just can't help myself.... Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag hade otroligt trevligt med mina syskon + johanna och amanda k. Vi spelade wii, åt tårta och var allmänt knasiga! Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ingen stil överhuvudtaget, knäpp kanske. Lite halv skabbigt blandat med det som är bekvämt. Men jag trivs i alla fall! Den bästa nya personen du träffade? Jag träffade Felicia för första gången, det var kul!


januari




Februari

Då rök håret!

Mars - jätte konstigt hår efter Thailand!

April - fint rött hår

Sen hände det grejer, i Maj!


I juni vart jag blond och seriös!

Klicka för att stänga bilden
Juli


Augusti


September, still blondine...


I Oktober skulle mitt hår vara rödbrunt, men vart rosa hö.

November

December

Jag undrar vem som egentligen får glädje utav detta, dessutom en resumé som är en vecka för sen. Men jag tyckte det var kul i alla fall, och det känns så längesen det var januari 2010. Och lite har ju förändrats, för att inte tala om insidan. Nu blir jag nästan sentimental. Hehe, god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0