Som en sländas andetag är jag, är jag

Jag sitter och dricker te och lyssnar på musik, mycket fint! Förövrigt har väl dagen varit mindre fin, har lingonvecka om ni förstår. Och satan att det gör ont! Men jag invaderade Saras rum och så kollade vi på Pocahontas och grät några olyckliga tårar. Dumma fina film! Har också fascinerats av Ruth som tror sig blivit en akrobat med nio liv. Hon är galen. Är även sprängfylld av inspiration, vet bara inte riktigt vad jag ska göra av den. Det händer ibland att jag blir jätte nöjd, men ofta blir det kattskit av allt material och så förbannar jag det. Och i sådana här spartider så hittar jag självklart det ena efter det andra som jag mer än gärna skulle vilja äga. Men har börjat lära mig nu att stå emot!

Lyssnar på Florence nu, vilken stjärna alltså!



Igår satt jag och finulade lite. Får se hur det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0