Ord bevingade som fjärilen

Oj. 6 dagar och 5 timmar sen senaste uppdateringen. Men jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva dessa dagar, kan ju i alla fall kortfattat säga att jag har haft bland den värsta magsjukan i mitt sjuttonåriga liv! Känns som att det kommer bli ganska rörigt om jag börjar rabbla upp allt såhär, vi kör dag för dag istället!

Fredag: Jag hade mycket trevligt under wii-kvällen med SPH, angelica, jennifer och johanna och jag passade också på att spöa dem i rappakalja!
Lördag: Jag följde med S och hennes mor till stora staden för lite fritt kringströvande och rea på IKEA. Jag höll mitt sparlöfte och hade väldigt trevligt ändå! På kvällen var det meningen att jag skulle sova över hos S, men när vi kollat klart på HP4 kände jag plötsligt att jag inte var i topptrim. Min käre mormor kom till undersättning och skjutsade mig hem. Tur var det, för det första jag gjorde när jag kom hem var att gå och leta efter första bästa ställe att tömma magen på. Vidrigt. Jag slog personligt rekord under natten, 7 vänder var jag uppe. Usch, mår dåligt när jag tänker tillbaka på natten. Jag försökkte självklart göra det bästa av den, låg i sängen och åt åtskilliga mandariner och lyssnade på DG mest hela natten, frågade gud vad han ville mig, böt hink och påse efter att båda visade sig vara trasiga, skurade golvet, kräktes upp mandarinerna. Underbara kväll.
Söndag: Mådde relativt bra trots omständigheterna, men spydde igen på kvällen. Nu började jag inse att det inte var någon vanlig magsjuka.

Ja, finns inte så mycket mer att säga. Resten av veckan har jag varit hemma och haft en mage från helvetet. Men jag satsar på skolan imorgon eftersom jag börjar känna livet igen!


Idag har jag mått ungefär såhär, gillar det svarta vid näsan...

Tog kort på obetydliga och betydliga saker.

MIN FAMILJ VILLE LYSSNA PÅ DAVID GARRETT. ETT MIRAKEL.
Vilket långt inlägg, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0