Revolution

Hej, var lite död igår därför var jag frånvarande. Försöker göra det bästa med min blogg men ibland håller det inte riktigt... Idag har jag i alla fall varit i skolan, vi hade estetisk verksamhet hela förmiddagen och det är JÄTTE KUL. Tycker jag alltså! Fast idag skulle vi fotografera och jag är ingen begåvning. Som tur var så är SPH det, så jag och Jonna fick agera modeller. På den fronten är jag knappast någon begåvning heller men kul var det! Jag lyckades också kasta ett tavelsudd i skallen på en tös i klassen. Alla skrattade, jag skämdes. Efter skolan åkte jag och pappa och tog in fafars hästar och jag tyckte dem var himla fina! Och nu sitter jag här och hoppas att huvudvärken går över. Dricker te och käkar torkad frukt. Händelserikt! Men imorgon ska jag och kvinnerstatösarna hem till Gossebarnet och fira hennes förbaskade 18-års dag. Inte avundsjuk alls! Men jag har alltid så trevligt med dem så jag överlever!








Bilder från idag, från Emilies facebook, söta hon som lägger ut dem!
Här framgår det tydligt att mitt hår mest likar ett skatbo. Jag varken orkar eller bryr mig. Men skulle vara fint om det någon gång kunde vara just fint.

Ikväll ska jag kolla på Halv åtta hos mig. Tro det eller ej, men jag är fast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0