Onsdag 26 Januari

Denna dag i mitt liv bestod utav (förutom skola och sluta-tidigare-lycka):

Min brors fina gitarr som han gått med på får bo på mitt rum. Jag avgudar den!

Värdelöst fotograferande utav mitt hår, är ingen begåvning. Men kort är håret, det syns!

Försökte få med nacken där det är kortast, slog knut på min kropp!

Mimmi & Musse-myströjan, fina den!

Jag skrev lite löst pladder och insåg att min gardin kastade en så himla fin skugga!

Max var lika fin som vanligt!

Gick med stollen i skogen och lät han dra med mig dit han ville. Det vart massa djup snö, älg spår och en fin eftermiddagssol!



En fin granfamilj i solen, min skog är så fin!

Nu lyssnar jag på Moto Boy och älskar det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nice dude. Kort hår är så himlans bra!

2011-01-28 @ 23:51:57
URL: http://pygmeisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0