31

Man skulle kunna säga att jag inte hunnit med dator idag! Iochförsig (hur ska man egentligen stava det?) slutade jag en timme tidigare, men när jag kom hem läste jag ut min käre bok, zumbade med syster, tvättade och hängde tvätten osv osv. Nu på kvällskvisten kollade jag på Halv åtta hos mig och sedan Top model. Rihanna åkte ut. Första gången i min världshistoria som jag ville skjuta juryn. Nu ska jag skutta ner i sängen och börja i nästa bok och sen sovandes invänta morgondagen som har en hel förmiddags mikrobiologi att erbjuda. Jublar inte. Men Min Käre Vän är med och vi snackar skit och tar oss igenom dagen tillsammans så jag står ut!

Rhianna Free Atwood from America's Next Top Model Cycle 15
ne  e  e  e  e ee j

JAG HADE BESÖKSREKORD IGÅR, pyss på alle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0