Sunday bloody sunday

Minst sagt besynnerligt läge här på höjden.

x Ruth satt i toaletten och drack vatten igår
x I fredag pluggade jag minst sagt stjärten av mig, precis som utlovat
x Solen skiner ute, hoppas det blir vår på riktigt snart!
x Min syster var rysligt förkyld imorse så jag fixade en kopp te till henne och tog ner till hennes rum. När jag gav det till henne kollade hon upp på mig från sin säng med smala ögon. Vad har du gjort med det var det ända hon sa
x Min syster drack upp teet ändå
x Idag kanske jag orkar plugga lite, annars ska jag titta på mina böcker, pyssla och lyssna på musik om inget annas dyker upp.
x Jag vill ha en fiol! Inte för att jag kan spela. Vill ha en ändå!

Söndagar är rätt trevliga. Det är bara det att det är måndag dagen efter...

Så utomordentligt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0