♥♥♥♥♥


Mys

Innan var jag övertygad om att min kväll skulle bli himla bra. Den blev bättre än så.



Kåmpisar

Champange. Så fabulös var den!

SPH var fin i hatt, hon är grym!

lb2LEW
En ganska grov bild. Riktigt så illa var det inte, bara att min hand är lite skakig, SPH gillar att rulla på bollen och Jennifer, Johanna och Angelica slänger sig i knä på varandra! Och lite champange på det.

TP!

Hahaha, skäms lite. Ful får man vara, men inte dum. Så det så!

Så efter två flaskor champange, TP, skratt, en sväng wii och så vidare så är jag så himla lycklig över kvällen. Fina karameller. Jag fick fina saker också, John Ajvide Lindqvists båda novellsamlingar (så jag kan bli liite mer livrädd), nya översättningen av JANE EYRE, diktsamling av Karin Boye, badkarsset och hembakade macarons (SPH!) SÅ himla glad över allt. Ska dansa lite tror jag. Sedan sova och vakna som artonåring. Kan fortfarande inte fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0