Perfekt och oförstörbar

Idag var jag på min första APU-dag, på café Kingsgården. Så himla mysigt med gammaldags inredning och udda koppar och så vidare. Kunde inte sluta titta på allt. Och alla var så trevliga, så jag tror jag kommer kunna klara av tre veckor där. Nu har jag vansinnigt ont i benen och väntar på att tvättmaskinen ska rulla färdigt. Sen ska jag nog ta det lugnt, mysa med bok och ljus. Kommer inte ha sovmorgon på sådär tre veckor. Åhå ska bita ihop! Måste skriva på mitt projektarbete också. Ja, jag ska skriva. Men bara Sophia vet om vad. Jag tycker det är så pinsamt, så ibland förstår jag inte vad jag gett mig in på. Men jag antar att det är så det ska vara, ett projekt. JObbigt och pinsamt. Och fantastiskt när det är gjort. Hörs!






Bilder från parken zoo förra veckan. Så otroligt fabulöst med manliga Amanda och gibbon-Sophia. Och jag snodde dem från SPHs facebook.


Kent - gravitation
Mys låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0