Tristes apprêts, pâles flambeaux




Min blogg lider av allt för få fula bilder på mig, och övergöds av fantastiskt fina bilder på annat. Idag har jag varit ledig och suttit på en filt ute på gräset och läst Harry Potter, med kattungar rusande omkring mig. Den är så fina så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Mamma försöker övertala pappa om att Helm är för fin för att se någon annan ta med sig honom hem. Det återstår att se hur detta slutar. Jag och SPH har kört fast något som jag skulle vilja kalla totalt. I detta APU träsk. Det återstår cirkus 9 dagar tills en plats ska vara hittad. Åh panik är inget trevligt tillstånd att befinna sig i.


Tristes apprêts, pâles flambeaux
Hörde den först i Marie Antionette. Den är så oförskämt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0