Sydän tekee miten sydän haluaa

Jag vill ha Finland.

Idag har jag haft ont i magen och flagat på näsan. Så oturligt och typiskt mig. Men efter skolan var livet fint, jag och SPH drog till stan och gick i affären men köpte inget. Jag fick panik på allt folk och värmen, så vi gick och fikade ice cafe latte och glass med citronsorbet som exploderade i smaker i munnen. Fast Sophia tog så klart inget kaffe, och hon böt ut glassen mot en milkshake. Himla fint! Nu är jag trött, kan inte sluta tänka på min egna näsa och annat. Hörs imorgon.

Eda06449002aaefd4e3c4e12_large

Tumblr_lqg714lmwd1qfthmwo1_500_large
Alltså jesus vad jag vill ha fräknar och fina klänningar. Onda liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0