Skrot och hattar

Jag dricker kaffe och funderar på stora ting. Nej, kanske inte direkt. Men i alla fall på grisarna på jobbet. Klappade på extra många i dag. Sa adjö liksom. Men jag kommer tillbaka, några helger i höst. Fint! Annars har jag dödspanik på APUn. Kan inte ens skriva om det, tänka tankar om det. Tror jag packar imorgon. Eller, jag måste packa imorgon! Vi tar kvällsbåten över, så gissar på att jag lämnar detta hus någon gång på eftermiddagen. Måste säga hej då till allt. Lite jobbigt. Hej då päron, adam, sara, sex katter, två hundar och ett stort helt hus. Mitt kaffe är kallt. Jag ska försöka skriva något i morgon. Bara för att det helt plötsligt är så många som har varit här. Puss och hej!


Det här är jag, för ett år sedan. Ganska töntig, men långt hår. Det saknar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0