My heart above my head

Idag fick jag lära mig kassan på APUn. Det var läskigt, och jag kan inte påstå att jag kan den än. Men det är fint där borta ändå. Nu dricker jag kaffe och lyssnar på tvättmaskinen. Imorse hade jag mössa på huvudet, det kändes som ett steg närmare höst. Bortser från att eftermiddagen var varm. Sommaren är ändå över. Jag vet inte vad jag känner när jag skriver så. Som alla vet. Tumblr_lqpj1qy4tl1qiccwjo1_500_large
Sophia ditt avskum kan du sluta vara sjuk?
bild; weheartit.com

Ikväll ska jag läsa och dricka mer kaffe. Fint skit!

Kommentarer
Postat av: Advokat Beorn

Sophia Karlsson har bestämt sig för att stämma dig, var vänlig och lämna en mcdonald's påse med 1.000000 kr i 10 kronor på den bruna bänken i stafsparken kl 03.00 natten mellan fredag och lördag.

Med vänliga hälsningar Advokat Beorn

2011-08-31 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0