Känner mig knäpp nu






Ibland funderar jag på om jag inte är för gammal för att sitta och ta oseriösa bilder på mig själv. Det var en jobbig dag i skolan. Vill inte gå i skolan. Lite så känner jag. Samtidigt vill jag inte blir stor. Jag kramas på kattungarna, men dem kramar inte tillbaka. Bara ålar sig ur. Åh, orkar inte skola imorgon. Jag orkar med massa pengar, jag och sophia på ett plan någonstans. Eller Finland. Där fungerar min hjärna.

Mitt hår är en katastrof. Börjar fundera på om det någonsin kommer vara som jag vill. När jag ser mig i en spegel så ser jag en ful förvirrad tjej. Sjukt peppande! Nu ska jag lyssna på Florence och skriva det där etologiskramlet. Jag läser inte ens etologi? Sen ska jag läsa Harry Potter. Han är grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0