In pursuit of happyness

Jag ligger lite back. Förlåt förlåt! Imorse när jag vaknade hade mitt hår kommit till liv.

Det stod lite överallt. Jag har försökt reda ut det, men det håller liksom lite på sin sak. Mina ögon är lite av söndergråtna för att jag och sara kollade på Le premier jour du reste de ta vie (omg jag kom ihåg!) och den var så himla braa! Och sorglig förvisso. Jag var till staden i fredags med SPH och då köpte jag en box med fyra franska pärlor. Filmer alltså. Har slukat hälften. Såg Jules et Jim i fredags och den var förvirrande, men svartvit och fin. Maräng (ruth) är med stor trolighet dräktig. Hon är så tillfreds med allt. Ligger mest inne och sover eller putsar sig. Jag har ingen kommentar till det. Vårt zoo har för en vecka utökats. Farmor och farfars beagletjej Assa bor här. Hon är söt! Fullt hus och snart är det påsklov. Går 3 dagar nästa vecka så jag överlever nog. Och så har jag fått sommarjobb. Ibland spirar hoppet.

Imorgon fyller S 18 år. Är inte avundsjuk, när man kan vara ung och sjutton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0