This is how we what?

Ska slänga mig i säng och läsa min bok. Lilla stjärna. I natt drömde jag om den, och det var inga trevliga drömmar. Alla dessa verktyg. Och när jag skulle leta efter ett kuvert i bilen hade det hunnit bli mörkt så jag sprang med hjärtat i halsgropen tillbaka in igen. Allt detta mörker. Bra bok, hemsk bok. Men än så länge rekomenderar jag den. Men avstå om du är... ja, känslig. Den enda tanken jag hade när jag drömde var " Ta det lugnt, amanda. Det gör inget om du blir mördad, det är bara en dröm".  Läskigt att man kan tänka så klart i en dröm.


John Ajvide Lindqvist om boken. Helt sjukt, jag blir livrädd! Alla dessa verktyg.
USCH OCH GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0