You're so naive, oh oh naiveee

Tadam. Jag har fixat på mitt rum. Vad heter det nu igen? Typ...
feng shui? Mamma är haj på sådant i alla fall. Tänkte rensa
ut allt skit på mitt rum, så det blir lite space därinne. Hmm?
Det vart rätt coolt faktiskt. Men dammigt. Och döda spindlar,
och tusen små extra husdjur a.k.a dammråttor.
Nice kakaduu.

Neäj, jag är fortfarande dead i skallen. Men min syster gör
popcorn. Jag älskar henne, fast hon är hard to deal with
sometimes. Min paddis..

Och pappa köpte mina favorit flingor till mig :O result
at the mental home known as Höjden, where the jansson
family rules. Det kunde man väl aldrig tro!


http://1.bp.blogspot.com/_s2k7dSMSAY4/SN_7U3T4whI/AAAAAAAAAIA/AYaZUMzXr5M/s400/Lily+Allen+5.jpg
ho e cuul dude! so so so naiveee.

Tänkte införa dunstandet och sprakandet som den nya generationens
hejdå. Kanske kan jag bli rik.

Dunstar med en sprakande raket mellan benen.
bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0