Trött och sleten men inte sketen

MYCKET bra 100 års fest igår. (inatt)..
Men trött som ett berg. Min mutti och vati är uppe. Jag var lite sådär
orolig för dem ett tag, men där ser man att även den svagaste kan
resa sig! Hehehehe (a)

Sara och Johannis sover fortfarande, känns som att jag är dum som
inte gör det jag med. Men jag vart väckt för cirka en timme sen av
min morfar och hans bror som kom stormande in i huset och talade
i lite mer än okej samtalstol. På finska. Hälleluhja. Men dem är söte.
Hihi.

Soffan nu tror jag, och teveli teve. Kaffe på det såklart, åhåå mitt
liv är wuuunderbart. Sommarlov snarteli snart. Cuult.

http://www.rent4days.com/blog/wp-content/uploads/2009/02/acdc20highway1.jpg
Jag har somnat till AC/DC två dagar i rad nu. AC/DC!!! Då är jag trött. I vanliga fall
somnar jag inte ens till musik.

Sssprak, und byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0