Städeli städa hela dagen men inga sura miner...

...även om jag nästan stupade på vägen. Jäkla fröken röd är här igen. Ge
fan i min bralla!!!! ARHG!

Nej, men det var väl en helt okej dag? Liksom, vi fick fika i djurhuset plus
att vi gick igenom alla bilderna från Kvinnerstadagarna. HAHAHA, alla var
så fina. Nästan. Hihi.

Förövrigt har jag insett att det snart är ett helt år sedan jag slutade nian.
och det känns som men hej tiden sluta springa ifrån mig. Alldeles för fort.
Och det var så sorgligt, jag saknar det faktiskt jävligt mycket. Vi var dumma
som gnällde över läxor och allt då. Den här terminen på Kvinnersta och NV
har vart mycket tuff med all kemi och matte. På högstadiet hade vi kemi i
80 minuter, och vi förbannade den som kommit på det. Men nu hade vi kemi
på WUC i tre och en halv timma. Grejer det. Jag hade dött för att ha 80
minuter igen x)

NU sitter jag och käkar vattenmelon och känner hur jäkla varmt det är
utanför murarna. Men vet inte om jag orkar släpa mig ut riktig. Är trötteli
trött bortom John Blunds trötta murar.

http://tankarilosvikt.files.wordpress.com/2009/08/john-blund1.jpg
Han fick vara med på ett hörn också...

Förresten så trivs jag mycket bra i mitt orange blonda hår. Inte lika krävande
som rött hår. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag saknar det...


lalala lilila

It's not fair and I think you're really mean
I think you're really mean na na.

Jag fick bara lust, lily är typ i mitt huvud twentyfourseven
he he he OMG

Ssssprakeli sprak, ja byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0