Min lärare ringde nyss och jag är delad i tre

Kristina kan vara en av de bästa lärarna jag någonsin haft. En mer
förstående lärare får man leta efter. Hon ringde nyss och sa att man
behövde läsa fysik A för att få naturkunskap B. Så hon tyckte alltså
att jag skulle gå ett år till på natur, men jag sa att jag var inte
intresserad av naturk. B. Och hon förstod. Och det betyder...mycket.

Men mina kära tok-karameller (guden, gossebarnet) behöver det för
att bli det dem vill bli. Och det sög ju... mycket. Men jag ska byta
ändå, har liksom redan bestämt mig.

En jävla djungel hela alltihopa. Och jag är inte Tarzan. HAHAHAHA.
Inte kul.

Måste plugga matte, NaP imorgon. Matte B ska jag fan i mig klara
i alla fall. Fan vad mycket svordommar det vart idag. Grrr.


Tänk när jag är där. Australien.
För jag ska fan dit innan jag far vidare till nästa värld. Annars kan jag lika
gärna utbilda mig till en fis i rymden.

Andragrads ekvationer. Enkla eller fullständiga? Nej, det måste bli
båda för dem är som bortspolade i min skalle.

SPRAAAK! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0