Jag tror aldrig jag har varit såhär lätt, så befriad.

Allt jag tänker säga är att jag kanske kan få ordning på min cirkusuppvisning
till liv. Jag kanske kan börja vara glad över saker jag gör bra. Det känns, erm
hoppfullt.
Och att igår ... vart min säng dyngsur. Soaking weat.

Skön dag idag, hade sovmorgon till tjugo i ett, hade bara matte och kretslopp.
Det är inte mycket kvar nu av ettan, bara kemi och matte proven som hänger
över en som ett ior-moln. Men jag hoppas.
Snaaaart sommarlov (L)

Och när jag kom hem var det frid och fröjd på Höjden, mamma fick ett impuls-
ryck och ville helt plötsligt åka och bada. I sjö. Utomhus.
Jag skojar bara. Vi åkte till Arboga.
När vi kom hem glodde vi oss fördärvade på efterlyst. För läskigt för mig, man
blir typ... räddis? Fy f*n (FYFANJÄVLAÄCKELAPA) vad sjuka människor det finns.
Tänkte bara...nämna det i förbifarten sådeeeer-

Sjukt trött nu, senaste natten var en orgie av blött-på-kinden och ajajaj.
Men i natt skall det bliva ändring. Jag ska lyssna på musik och diediedie,
något som verkligen behövs. Niceelinice bortom nicens palats.
Åhååå, jag är så wierd. Biggest kakaduu ever. Nanana.


satann vad cool dudis.

Good night ladies and gentlemens. Let's keep in touch.
Sprakar iväg, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0