Inge morgon kaffe men lite halv taskig skånska

När jag vaknade idag (våld-väcktes av min mutti som drog upp persiennen och
frågade om jag var död, varför får man aldrig sova länge i detta hus?) så klev
jag upp bara för att upptäcka att mamma inte hade kokat kaffe. Sad moment.
Nicht sehr gut. Sen kontrar hon med att försöka prata skånska. Hon sa något
i stil med hunden slickar sig i skrevet. I feel sorry for her. Verkligen.

Men idag är det min käre vatis b-day. Men för honom är det... vilken dag som
helst? Oftast när man frågar honom vad han önskar sig brukar han svara att
han önskar sig att vi inte ska köpa något alls. JAHIHUU. Icke.
Imorgon blir det smörgåstårta med ukki, mummo och Kai i alla fall till hans ära.

Mutti och min paddis, och jag tror till och med att adampladam är med, är
iväg och shoppar. Mat, alltså. Det fullkomligt ekar i kylskåpet.
Plusss att dem köper hårfärg till mig, RESULT! Mitt sad-story-story hår ska
bli ljuuust till denna sköna årstid. Jag har saknat det liiiiite. Men bara lite.
Hur resultatet blir...ja det återkommer jag med. Om jag vågar.
Just nu kan det knappt bli värre. Jag ser ut som typ garbage? Jag tänker
bespara er att se någon bild på håret just nu.


Kom och tänka på min mental-friend. Och hur många gånger hon brukar
lägga ut lustiga bilder på mig på sin blogg (en gång)
Hon är ju sådär lagom normal :D hihihi

Sprakar iväg igen, byebyee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0