Choklad, kaffe och snart sprakar jag iväg.

Trippel-dubbel merde.
En bra sak är ju att jag fått bevittna årtiondets misslyckande.
Mohahahah, one point for mändy!


ÅÅÅÅH vilken härlig dag!
Hela dagen nere i djurhuset, djurskötsel stod på schemat för
våran grupp. Iförda stålhättaskor.
Det känns som om mina fötter sprungit en runda på cirka
10 mil non stop och sedan tvättats i tvättmaskin.
Det härligaste är ju trots allt att vi har APU denna vecka och
måndag och tisdag nästa vecka. JAHUHII. Icke.

OMG, en tant på radion sa att jag ska dö. Jag ska dö, det ska
du också.
Så sa hon.
Fast sen la hon till att vi visste ju inte riktig när det ska ske.
Tur det!

Klockan halv sju sisådär kommer Guden Sophia och plockar
upp mig och mitt pick och pack.
Det är nämligen så att jag, Gud, Johanna, Jennifer och Angelica 
har ladugårdstjänst imorgon.  Så vi ska helst enkelt bo på skolan.
I natt alltså. Enbart.
Vår bonde-dag börjar 06.00 och slutar 17.00. Vem vet, detta
kanske är mitt sista blogg inlägg...

Vi ska i alla fall glo på G.N filmen ikväller och mysa med chipsss
hihi. Jag håller på att bevisa att den filmen är genialisk. Några har
jag övertygat. A few more to go!

Och än en gång dunstar jag med en sprakande raket mellan benen.



kvinnerstas karameller. Hmm, puddingar!

byebyeee!

Kommentarer
Postat av: jennfier

vad då dö!? : o

och filmen var mycket bra måste jag hålla med om föresten! :D

2010-05-07 @ 09:36:04
URL: http://jennniiiiiifer.blogg.se/
Postat av: SVAR

mähähä, jag övelevde. Täckte att jag kanske skulle bli ihjälklampad av en koo...

I told you, you know ;D

2010-05-07 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0