Beyond the valley of... superknäpp?

Sitter här på denna sida av skärmen och försöker lära mig
äta passionsfrukt. Är det någon i världen som vet om man
ska äta kärnorna? Liksom, dem är lite hårda... Och annars
består frukten av ett hölje som täcker kärnan. Inte så mycket
alltså.

Idag har le Headmaster (mutti-satu) fullkommligt tvingat ut mig
i trädgården. Jag kan säga det att jag är långt ifrån trädgårds-
människa. Långt ifrån.
Men käre HM (mutti) vägrade lyssna på det örat. Hon släpade ut
mig, stack en spade i min hand och sa åt mig att gräva upp
världens största grästuvor! Jag lovar, minst tio kilo vägde dem!
JAHIHUU. Sade jag icke.
Mandarin Max lekte kill the kotte. Tur att någon uppskattade ute dagen.
Efter klockan fyra släppte hon mig fri, då var det matte som gällde.
Prov imorgon, det kan ju diskuteras.

Min paramore grej anländer inom kort. Hoppas jag, det borde
infinna sig imorgon. Annars slår jag en pling till självaste
herr CDON.

Duschis snart, sedan mattu B. Därpå G.N bok 4.
DEN ÄR SNART SLUT. Jag började i den igår kväll. Hoppla.

Snart tuggar jag sönder min tand på kärnan.


Padda söt. Kan diskuteras.

Sleep well friendos.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0